REGULAMIN ZAKUPÓW
REGULAMIN ZAKUPÓW
(w brzmieniu obowiązującym od)
Niniejszy Regulamin Zakupów dotyczy zakupów w sklepie internetowym www.olsakovi.pl, prowadzonym przez Mareon-Wear s.r.o.:
MAREON-WEAR s.r.o.
Mánesova 812/6
120 00 Praga 2
Czechy
IČ (REGON): 24243752
DIČ (NIP): CZ24243752
Numer akt: C 196690 - Sąd Miejski w Pradze
Telefon: +420 777 851 918
E-mail: info@olsakovi.pl
https://www.olsakovi.pl
Niniejszy Regulamin definiuje i precyzuje prawa oraz obowiązki Sprzedawcy i jego Klientów.
Ceny w sklepie internetowym są zawsze aktualne i obowiązujące. Zastrzegamy sobie prawo do ich zmiany.
Warunki dostawy
Dostępność towaru potwierdzana jest zawsze na podstawie zamówienia.
Towary oznaczone jako „dostępne”, które zamówione zostaną od poniedziałku do piątku przed godziną 20:00, wysyłane są następnego dnia.
Wraz z towarem wysyłana jest faktura, pełniąca zarazem rolę karty gwarancyjnej w razie ewentualnej reklamacji.
Warunki płatności
Sposób płatności wybrać można podczas składania zamówienia.
Za pobraniem:
Płatność przy odbiorze przesyłki.
Przelewem na konto:
Płatności dokonać można na rachunek bankowy IBAN: . Opłata za samą przesyłkę: zob.:
Płatność kartą:
Przy płatności kartą nie ma dodatkowych opłat.
Procedura reklamacyjna
Ewentualne reklamacje rozpatrywane będą w zgodzie z obowiązującymi przepisami prawa.
Kupujący zobowiązany jest do sprawdzenia towaru po jego odebraniu, aby wykryć ewentualne wady.
Kupujący powinien niezwłocznie zgłosić nam ewentualne wady.
Nie odpowiadamy za wady powstałe w transporcie.
Gwarancja nie obejmuje wad powstałych wskutek niewłaściwego użytkowania produktu, prasowania produktu - nadruku oraz nieprawidłowego przechowywania.
Składanie reklamacji
Jeśli w okresie gwarancyjnym pojawi się wada, będąca najprawdopodobniej wadą produkcyjną, Kupujący powinien niezwłocznie powiadomić o tym Sprzedawcę drogą mailową, wysyłając wiadomość na adres info@olsakovi.pl, by ustalić z nim dalsze kroki. Powiadomienie o wadach produktu zawierać musi: imię i nazwisko Kupującego, adres, telefon, e-mail, numer faktury (potwierdzenia zakupu), szczegółowy opis wady oraz sposobu jej powstania.
W przypadku wysyłania do Sprzedawcy reklamacji drogą mailową, należy jak najszybciej odesłać reklamowany produkt po uprzednim skonsultowaniu tego ze Sprzedawcą. Kupujący przyjmuje do wiadomości, że w przypadku niedostatecznego zabezpieczenia towaru do transportu reklamacja może zostać odrzucona. Nie należy pod żadnym pozorem odsyłać towaru za pobraniem. Sprzedawca nie odbierze takiej przesyłki i zostanie ona zwrócona do nadawcy.
Adres do wysyłki reklamowanego towaru:
Olšáková Miloslava
Klášter Hradiště nad Jizerou 354, 29415
Czechy
Rozpatrywanie reklamacji
Po otrzymaniu pisemnego powiadomienia o wadach produktu Sprzedawca niezwłocznie informuje kupującego o kolejnych etapach postępowania reklamacyjnego i sposobie rozpatrywania reklamacji telefonicznie lub drogą mailową.
Termin rozpatrywania reklamacji rozpoczyna się w dniu, w którym towar został dostarczony na podany adres.
W zależności od rodzaju wady, uprawniona reklamacja zostanie rozwiązana albo poprzez naprawienie, czy też ewentualną wymianę towaru na nowy, albo zwrot ceny zakupu w sposób ustalony z Kupującym. Dotyczy to wad nieodwracalnych, uniemożliwiających prawidłowe użytkowanie towaru!
Odstąpienie od umowy
Odstąpienie od umowy regulują obowiązujące przepisy prawa.
Klient może odstąpić od umowy, dostarczając towar w ciągu 14 dni do siedziby Sprzedawcy. Możliwe jest zwrócenie towaru osobiście.
Odstępując od umowy należy podać numer dokumentu, a także numer konta kupującego, na które w ciągu 30 dni kalendarzowych zwrócona zostanie dana kwota.
Sprzedawca oceni stan zwróconego towaru i poinformuje Kupującego o swoim stanowisku.
-towar musi być w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu
- towar musi posiadać komplet metek i nie może być wyprany
- musi być nieuszkodzony, nie może nosić śladów użytkowania
- musi być kompletny
- należy dołączyć kopię dokumentu zakupu
- towar musi zostać wysłany przesyłką poleconą
- w przypadku zwrotu towaru w stanie innym niż nienaruszony, Sprzedawca ma prawo wymagać przywrócenia towaru do stanu pierwotnego oraz dochodzić na drodze sądowej naprawienia powstałej na towarze szkody (niekompletny towar, zużycie towaru, towar uprany, brak odpowiednich oznaczeń)
- w przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca ma obowiązek zwrócić Kupującemu zapłaconą już cenę zakupu lub jej część w terminie do 30 dni kalendarzowych liczonych od dnia otrzymania przesyłki
W przypadku odstąpienia od umowy, zwrotu towaru z powodów innych niż reklamacja/wada towaru, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrócenia kupującemu zaistniałych kosztów przesyłki.
Ochrona danych osobowych
Przetwarzamy dane osobowe zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Dane te służą przede wszystkim do celów wewnętrznych i są niezbędne do rozpatrzenia Twojego zapytania. Nie przekazujemy ich stronom trzecim. Sprzedawca nie udostępni owych danych żadnemu innemu podmiotowi, który nie ma bezpośredniego wpływu na realizację zamówienia.
Wyjątek stanowi wyłącznie realizacja dostawy towaru, podczas której podanie podstawowych danych osobowych jest niezbędne do dostarczenia zamówionego towaru. Klient ma prawo w dowolnym momencie zażądać usunięcia swoich danych z naszego rejestru.